close
發現跟我哥講話有種跟小羅永講話的感覺 = ="
好  幼稚。
他還唬我說他人在美國放寒假,白痴。
還說明天要趕回國去投票。
大家都要去投票唷^^ 支持國民黨嘿XDDDDD

裝了迅雷啦XDDDD 以後我也是盜版MP3大盤商啦,不用在看(很會煮飯的)小呆臉色跟他要歌啦!!!!! 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

WHY                      By Avril 艾薇兒

為什麼你老是這樣對我

為什麼你就是不了解我

為什麼你要這麼做

看來你根本就毫不在乎


難道你要我相信 我是唯一墮落的人?

我可以感覺到你就在我身旁 即使你遠在天邊

我可以 我可以感覺到你 為什麼


chorus副歌:
愛情不應該有這種感覺

我需要你 我需要你

每一天都更需要你

愛情 不應該這麼痛苦

我需要你 我需要你 我需要你

告訴我 你和我還在一起嗎?

告訴我 我們會天長地久嗎?

告訴我 為什麼?


嘿!用心傾聽我們心裡的話

讓我們的愛情遊戲多一點變化

試著注視著我 好好的看進我的心


難道你要我相信 我會讓我倆分開?

我可以感覺到你就在我身旁 即使你遠在天邊

我可以 我可以感覺到你 為什麼?


chorus副歌

那麼就去思考你認為有必要思考的事吧

那麼就去夢想你認為有必要夢想的事吧

當你明白你的感覺時 就回到我身邊吧

我可以感覺到你就在我身邊 即使你遠在天邊

我可以 我可以感覺到你 為什麼?

chorus副歌x2


英文歌詞↓

Why, do you always do this to me?

Why, couldn't you just see this through me?

How come, you act like this

Like you just don't care at all


Do you expect me to believe I was the only one to fall?

I could feel I could feel you near me, even though you're far away

I could feel I could feel you baby, why


It's not supposed to feel this way

I need you I need you

More and more each day

It's not supposed to hurt this way

I need you, I need you, I need you

Tell me, are you and me still together?

Tell me, you think we could last forever?

Tell me, why


Hey, listen to what we're not saying

Let's play, a different game then what we're playing

Try, to look at me and really see my heart

Do you expect me to believe I'm gonna let us fall apart?

I could feel I could feel you near me, even when you're far

away

I could feel I could feel you baby, why


So !

go and

think about whatever you need to think about

Go ahead and dream about whatever you need to dream about

And come back to me when you know just how you feel, you feel

I could feel I could feel you near me, even though you're far away

I can feel I can feel you baby, why 

這首是我高一綽號叫雞排的英文老師推薦給大家聽的,至於雞不雞排我就不怎麼有印象了,反正他沒請過我們吃雞排,倒是想到了園遊會的雞排,哈,阿涼還好吧˙ˇ˙
很好聽^^
想要聽的我可以傳給你。
因為我是盜版MP3大盤商XDDDD
舉凡你要小說、A片、電影、MP3...etc. ,我通通可以幫你下載XD
所以要看日劇的跟我講一下,我不會跟別人說的 >///< ㄆㄆ
arrow
arrow
    全站熱搜

    李小倩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()